Înregistrarea pentru admiterea în program se face prin depunerea următoarelor documente:
* Admiterea nu va fi afectată dacă aplicantul nu a absolvit încă sau diploma de Bacalaureat nu a fost eliberată, însă trebuie să o prezinți înainte de începerea cursurilor.
** Foaia matricolă cu rezultatele parțiale obținute în liceu până la momentul înscrierii.
Care sunt taxele inițiale?
Trebuie să știi că unele dintre documentele pe care le solicităm sunt necesare pentru biroul nostru din București, România, iar altele pentru Universitatea Tiffin din Ohio, SUA.
După ce analizăm documentele tale, ne vom cunoaște personal!
Te așteptăm la un interviu personal, în limba engleză, unde abia așteptăm să ne povestești despre tine și de ce vrei să studiezi la Tiffin University.
De asemenea, trebuie să plătești o taxă de aplicare de 50 € pentru programul de licență ales, atunci când aplici.
Dacă ai întrebări sau dorești mai multe detalii despre admiterea la programele Universtății Tiffin, te rugăm să ne contactezi.
Documentele pot fi trimise online sau fizic:
Suntem încântați că dorești să faci parte din familia Tiffin! Primul pas pe care trebuie să-l faci? Completează formularul de mai jos!