enroÎnscrierile pentru anul universitar 2025-2026 sunt deschise!
Admitere

Admitere Licență

Procesul de admitere pentru programele de facultate

Înregistrarea pentru admiterea în program se face prin depunerea următoarelor documente:

  • Formularul de aplicare pentru admitere, completat și semnat
  • copie a diplomei de absolvire a liceului, inclusiv diploma de Bacalaureat*
  • copie a transcrierii notelor de la liceu**
  • copie a rezultatelor tale Cambridge, TOEFL, IELTS, iTEP, ACT sau SAT
  • copie a pașaportului sau a cărții de identitate

* Admiterea nu va fi afectată dacă aplicantul nu a absolvit încă sau diploma de Bacalaureat nu a fost eliberată, însă trebuie să o prezinți înainte de începerea cursurilor.
** Foaia matricolă cu rezultatele parțiale obținute în liceu până la momentul înscrierii.

Care sunt taxele inițiale?

Trebuie să știi că unele dintre documentele pe care le solicităm sunt necesare pentru biroul nostru din București, România, iar altele pentru Universitatea Tiffin din Ohio, SUA.

După ce analizăm documentele tale, ne vom cunoaște personal!

Te așteptăm la un interviu personal, în limba engleză, unde abia așteptăm să ne povestești despre tine și de ce vrei să studiezi la Tiffin University.

De asemenea, trebuie să plătești o taxă de aplicare de 50 € pentru programul de licență ales, atunci când aplici.

Dacă ai întrebări sau dorești mai multe detalii despre admiterea la programele  Universtății Tiffin, te rugăm să ne contactezi.

Procesul de aplicare

1

Trimiteți documentele online

Trebuie să trimiți documentele menționate mai sus pentru verificare și procesare la Universitatea Tiffin din București.

Formularul de aplicare, o copie certificată a transcrierii notelor, traducerile certificate în limba engleză și o copie a certificatului de limbă engleză vor fi trimise la Universitatea Tiffin din Ohio, SUA.

2

Interviu

După analiza documentelor trimise în Pasul 1, vei fi invitat la un interviu de admitere.

După aceea, vei primi o scrisoare oficială care îți va confirma formal acceptarea în program, îți va oferi detalii despre procesul de înscriere și va menționa pașii următori pentru completarea înregistrării

3

Semnează contractul

Vei fi solicitat să semnezi Contractul de Educație cu universitatea și să plătești taxa de școlarizare conform contractului, urmată de înscrierea ta în programul Universității Tiffin din București, la începutul lunii octombrie în fiecare an.

Contractul trebuie semnat în termen de trei săptămâni de la confirmarea admiterii.

Amintiți-vă câteva lucruri importante!

  1. Studenții sunt evaluați și admiși în ordinea depunerii taxei și a înregistrării.
  2. Dacă decideți să amânați participarea la cursuri, locul dumneavoastră va fi ocupat de următoarea persoană admisă în program.
  3. Dacă doi candidați concurează pentru același loc, acesta va fi acordat persoanei care a plătit prima taxa de aplicare.
  4. Candidații își vor pierde locul în fața următoarei persoane admise în program, în ordinea cronologică, dacă nu plătesc contravaloarea primului modul în termenul specificat în contract.
  5. Puteți amâna începerea studiilor cât timp considerați necesar, după ce sunteți admis. Cu toate acestea, sunteți obligat să finalizați programul în cel mult șase ani.

Unde trebuie trimise documentele necesare?

Documentele pot fi trimise online sau fizic:

  • Prin Poștă: Bulevardul Expoziției nr. 2, Sector 1, București
  • Prin Email: info@tiffin.ro

Contact pentru Admitere Licență

Centrul de admitere Tiffin
Bulevardul Expoziției nr. 2, Sector 1, București
Telefon :
+40 733 782 237
Email :
info@tiffin.ro

Întrebări frecvente

1. Tocmai am terminat liceul. Pot aplica la programul de Bachelor of Business Administration sau Bachelor of Science – Cybersecurity and Information Assurance?

 Da, aceste programe se adresează absolvenților de liceu.

2. Cum pot aplica?

Cea mai simplă modalitate de a aplica este să folosești formularului nostru online.

De asemenea, poți aplica folosind formularul de aplicare  – Tiffin University_Application Form_2025  Îl poți descărca, îl completezi și-l transmiți  împreună cu celelalte documente necesare.

Taxa de înregistrare pentru admiterea în programele de licență este de 50 €.

3. Care sunt documentele necesare pentru aplicare?

Documentele necesare pentru aplicația BBA/BS sunt:

  • Formularul de aplicare pentru studenți completat și semnat;
  • Copie a diplomei de absolvire a liceului, inclusiv o copie a transcrierii notelor de la liceu;
  • Copie a rezultatelor tale Cambridge, TOEFL, IELTS, iTEP, Duolingo, ACT sau SAT;
  • Dacă este solicitat de Biroul de Admitere Internațională, un aplicant poate fi, de asemenea, obligat să depună o evaluare a certificatelor academice de la un furnizor extern;
  • Copie a pașaportului sau a cărții de identitate.

4. Cursurile sunt predate doar de profesori americani?

Da, profesorii americani vin direct de la Universitatea Tiffin – Ohio și predau cursurile. Profesorii vor comunica cu studenții lor pe tot parcursul programului.

5. Este posibil să întrerup cursurile și să reiau mai târziu?

Da. Trebuie să finalizezi programul BBA/BS în termen de șase ani de la începerea cursurilor. În această perioadă, poți participa la unele sesiuni, să te oprești pentru o vreme, apoi să continui restul sesiunilor până la finalizarea programului.

6. Dacă mă opresc, când pot continua?

Conform programului, trebuie să continui cu următoarea sesiune din programul BBA/BS care urmează ultimei sesiuni la care ai participat.

7. Când trebuie să particip la cursuri?

Trebuie să participi la cursuri de luni până vineri, câte 6 ore pe zi. De asemenea, vei avea o pauză după primele 3 ore. Două cursuri vor fi predate în fiecare modul, timp de trei săptămâni la rând.

8. În ce mă specializez după finalizarea programului BBA/BS?

Programul Bachelor of Business Administration de la Universitatea Tiffin din România este un program de BBA general. Înveți cum să gestionezi întreaga afacere. Toate domeniile de afaceri sunt acoperite. Pentru o descriere detaliată a cursurilor, te rugăm să vizitezi această pagină.
Programul Bachelor of Science in Cybersecurity and Information Assurance îți oferă posibilitatea de a te specializa într-o serie de discipline cu mare potențial viitor, cum ar fi expert în securitate cibernetică, expert în securitatea informațiilor, dezvoltator de software etc. Pentru o descriere detaliată a cursurilor și a posibilităților viitoare, te rugăm să
vizitezi această pagină.

9. Trebuie să dau un examen la finalul fiecărui curs?

Nu, nu există examen final. Profesorii evaluează fiecare student pe tot parcursul perioadei de curs.

10. Ce pot face dacă pic unul dintre cursuri?

Te poți înscrie din nou la același curs și să-l reiei. Poți participa complet online sau să-l urmezi în același mod ca prima dată, inclusiv componenta fizică. Poți solicita înscrierea către Decanul School of Business sau Decanul School of Science, Technology, and Health. Vei putea relua cursul după aprobare și achitarea integrală a taxei.

11. Universitatea Tiffin acceptă credite transferate din alte programe?

Da. Acceptăm transferul de credite de la alte universități pentru programele noastre de licență și master. O evaluare preliminară a creditelor transferate este efectuată la revizuirea aplicației completate. Este necesar să trimiți descrierile cursurilor.

12. Studenții au posibilitatea de a oferi feedback cu privire la metodele de predare și comunicarea dintre profesori și studenți?

Da, au această posibilitate. Fiecare profesor este evaluat de fiecare student printr-un formular dedicat la sfârșitul fiecărui curs. Profesorul va reveni să predea același curs pentru alte grupe doar dacă primește o evaluare bună din partea studenților.

13. Care este numărul maxim de studenți pe an?

Numărul maxim de studenți acceptați pe an este de 40.

14. Care sunt metodele de plată? Pot plăti în rate?

Există mai multe metode de plată din care poți alege:

  • Plata integrală a sumei o singură dată;
  • Plata a jumătate din sumă înainte de prima sesiune și jumătate înainte de a treia sesiune;
  • Plata unei treimi din sumă înainte de prima sesiune, o treime înainte de a treia sesiune și o treime înainte de a cincea sesiune;
  • Plata unei sume fixe înainte de fiecare sesiune, ceea ce înseamnă 5 rate. Aceasta este metoda cel mai des utilizată.

15. Ce manuale trebuie să am?

Manualele sunt alese de profesorii care predau fiecare curs și sunt achiziționate de studenți. Ele sunt cele mai noi ediții ale celor mai bune manuale, publicate de edituri renumite precum Prentice Hall, Thomson South-Western sau McGraw Hill. Le poți cumpăra de la Universitatea Tiffin din București, de pe Amazon sau de la câțiva furnizori locali. Dacă vrei să vezi cum arată, te rugăm să ne vizitezi.

Costul manualelor este între 500 € și 700 € pe an.

16. Cât costă?

Programele Bachelor of Business Administration sau Bachelor of Science – Cybersecurity & Information Assurance de la Universitatea Tiffin au o taxă de 9.000 € pe an.
Oferim burse pentru studenții cu un profil academic bun, motivație și potențial, de până la 2.000 €/an.
Află mai multe despre asta
aici.

Înregistrare Admitere Tiffin BBA & BS

Suntem încântați că dorești să faci parte din familia Tiffin! Primul pas pe care trebuie să-l faci? Completează formularul de mai jos!